KRÓTKIE INFORMACJE:
--> UWAGA! Aby nie pogubić się "kto kim jest?" dodałam specjalną podstronę dla osób nie czytających "Percy Jacksona i Bogów Olimpijskich" - na TEJ podstronie będę powoli dodawała postacie z książek R. Riordana.
--> Rozdział 2: 10% (pisany)
--> W "Dziale Ocen i Recenzji" z "Katalogu Euforii" pojawiła się ocena mojego bloga!
--> W "Recenzowisko" pojawiła się ocena mojego bloga!
To na tyle, oczywiście dziękuje wszystkim za komentarze, które jak doskonale pewnie wiecie (sami piszecie blogi, na które wpadam z przyjemnością) naprawdę motywują!

Zaktualizowane dnia: 27.09

sobota, 18 lipca 2015

Z notatnika #3

Witajcie kochani!
Od razu zacznę: Nie zawieszam, ani nic w tym guście bloga. Nie porwali mnie kosmici i nie spotkałam (niestety) wilkołaka... :C
Mam mały zastój twórczy, ale niedługo rozdział się pojawi... jest już połowa, więc nie jest źle!

Wytłumaczę się tym, że ostatnio kilka rzeczy potoczyło się swoim torem. Zaczynając od wyjazdu do Polski (mieszkam w Niemczech), poprzez przyjazd mojej rodziny, trzy dni do wkuwania na egzamin wstępny do szkoły i masa problemów w urzędzie... po prostu jestem wymordowana.
Co niestety odbiło się na blogu i na was. Za co ponownie przepraszam.

Jutro, jak i w przyszły weekend postaram się zacząć nadrabiać zaległości na waszych blogach. W wolnych chwilach postaram się dokończyć rozdział, a gdy wszystko wyrównam zacznę czytać nowe blogi, które miałam zamiar czytać przed wyjazdem do Polski.

Jeszcze raz Was przepraszam!
Mam nadzieje, że mi (znów) wybaczycie i proszę nie gniewajcie się na mnie! T~T
Uwielbiam robić chibi! <3
A że trenuje z grafiką komputerową... To postanowiłam coś zrobić na mojego bloga!
Chociaż nie jest to za rewelacyjne i pewnie się ze mną zgodzicie.

Bussis! :3

12 komentarzy:

  1. Jak mam się gniewać? o.O Z niecierpliwością czekam na nn! Już nie mogę się doczekać! :D :D :D
    Pozdrawiam cieplutko i ślę całusy! :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wybaczenie! *w*
      Również pozdrawiam! :*

      Usuń
  2. Każdy ma swoje życie, więc rozumiem i czekam dalej :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tym razem mam zamiar Was nie zwieść! T~T
      Bussis! :*

      Usuń
  3. Chyba musimy pogadać, kochana! Czekaj na maila ode mnie - tyle się działo, że zupełnie nie miałam czasu, ale o tym ci napiszę :*
    Rozumiem zastój twórczy - mnie też to ostatnio spotkało.
    No! Napiszę do ciebie i będziesz mogła mi wszystko szczegółowo opowiedzieć. Masz pozwolenie na narzekanie! :***
    Czekam na rozdział i kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gabs! Uwielbiam Cię dziewczyno! :3
      Bussis! :*

      Usuń
  4. Tyle emocji w jednej sekundzie! Szczęście: Myślałam z początku, że dodałaś rozdział. ;c Przerażenie: "A co jeśli to o zawieszeniu bloga?!" Ulga: Uff... nie zawiesza. Zadowolenie: Można liczyć niedługo na rozdział! Współczucie: Nie spotkałaś wilkołaka. ;(

    Czekam na rozdziałek i przesyłam buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, że Cię zawiodłam. Jednak dziękuje, że wciąż jesteś ze mną! :D
      Wiesz, podejrzewam, że wilkołaki się mnie boją, choć tego nie rozumie!
      Bussis! :3

      Usuń
  5. Po mailu, którego nota bene przed chwilą przeczytałam, wiem, że żyjesz! Ale to też dało mi jakąś pewność! Dzisiaj już Ci na niego nie podpisze, ale zrobię to jutro, a przynajmniej się postaram!
    Pozdrawiam, puck
    PS Promyczek świeci nowym rozdziałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pousuwałam dla Ciebie ten "Spam" :D Liczę, że wkrótce się znów odezwiesz!
      No i dzięki, że wciąż tu jesteś ^w^
      PS Już tam byłam! :P
      Bussis! :3

      Usuń