KRÓTKIE INFORMACJE:
--> UWAGA! Aby nie pogubić się "kto kim jest?" dodałam specjalną podstronę dla osób nie czytających "Percy Jacksona i Bogów Olimpijskich" - na TEJ podstronie będę powoli dodawała postacie z książek R. Riordana.
--> Rozdział 2: 10% (pisany)
--> W "Dziale Ocen i Recenzji" z "Katalogu Euforii" pojawiła się ocena mojego bloga!
--> W "Recenzowisko" pojawiła się ocena mojego bloga!
To na tyle, oczywiście dziękuje wszystkim za komentarze, które jak doskonale pewnie wiecie (sami piszecie blogi, na które wpadam z przyjemnością) naprawdę motywują!

Zaktualizowane dnia: 27.09

niedziela, 26 lipca 2015

Liebster Avard 05

Witajcie moi drodzy! Dzisiaj chciałam kolejny raz podziękować za nominację, tym razem podziękowania kieruje do wspaniałych autorek: Mary♥ i Maggie z bloga: http://jedno--slowo.blogspot.com
Bardzo Dziękuje!

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

MOJE ODPOWIEDZI:


1. Wymień swoje trzy wady i trzy zalety.
Zacznę od wad: Słomiane chęci, lenistwo i nieśmiałość.
Zalety: Poczucie humoru, dziwna wyobraźnia, empatia :D

2. Dlaczego założyłeś bloga? Czym dla Ciebie jest?
Blog powstał w sposób spontaniczny!
Na początku chciałam pobawić się szablonem, ale później jego widok sprawił nagły przypływ weny!
Teraz? Stał on się częścią mnie i wiem, że nie potrafiłabym bez niego żyć! Dzięki blogowaniu nauczyłam się wielu pożytecznych rzeczy. Z resztą, cały czas czegoś mnie uczy :3

3. Jak masz na imię? Czy je lubisz?
Nazywam się Monika i nie lubię swojego imienia. 

4. Jaki jest Twój ideał chłopaka?
Ha! To tak, jakby spytać się mojego Ryana, kto dla niego jest ideałem kobiety!
Mój ideał to wilkołak.
Chociaż ostatnio oglądałam Kapitana Amerykę: Śnieżny Żołnierz i pokochałam bez pamięci Bucky'ego. Naprawdę! Zaczęłam szukać nawet informacji o nim i zastanawiałam się, czy nie zacząć pisać o nim fan fiction. 
Mój ideał (na teraz) to właśnie Bucky.
Szkoda tylko, że nie jest wilkołakiem... Ma, co prawda lekkie rozdwojenie osobowości, to w sumie niemal tak, jakby nim był!

5. Załóżmy, że w naszym kraju można, a nawet trzeba posiadać jakąś broń (jakąkolwiek). Jaką Ty byś chciał mieć? Dlaczego akurat tą?
Ja mam broń.
Moją wiatrówkę! :D
Serio! W gimnazjum straszyłam nią kolegę, bo mnie wkurzył...
Kupiłam ją na psim targu w wieku trzynastu lat za pięćdziesiąt złotych. To taki sentyment ^w^

6. Czy chciałbyś kiedyś wejść do świata, jaki wymyśliłeś? Dlaczego?
Hmm... tego świata nie wymyśliłam. Ale niedawno odważyłam się (za namową paru osób - dziękuje!) wziąć się na odwagę i zrobić krok, aby przedstawić swój własny świat. Toteż po zakończeniu tego bloga, mam taki zamiar.
Do świata herosów chciałabym wejść, ale jestem pewna, że zginęłabym dość szybko. Potwory mitologiczne by mnie załatwiły. Poza tym, mam takie szczęście, że pewnie byłabym córką takiego Morfeusza... to w sumie by się zgadzało, nie? 
Mój "tatuś" stanął po stronie (o ile dobrze pamiętam) Gai, toteż jego córka byłaby dość... Niemile widziana w obozie.
Zaś dlaczego bym chciała wejść, to odpowiem krótko. Jeżeli człowiek ma szansę odmienić swoje życie, nawet jeżeli ono nie będzie trwać długo, ale za to nareszcie poczuje się na swoim miejscu. Gdzie będzie mógł w końcu zazna szczęścia.... Czemu by nie?

7. Czy jesteś marzycielem? Jeśli tak, to o czym najczęściej marzysz?
No ba! Zdarza mi się odpłynąć nawet w czasie spaceru. Na tyle, że idę instynktownie. No i to jest dziwne i raz zamknęłam oczy i się przeszłam. Ku mojemu zdumieniu, mimo że ścieżka była kręta, ja szłam cały czas po niej. Jestem dziwna.
Hmm... o naprawdę różnych rzeczach. Często obmyślam, co moi bohaterowie by zrobili. No i staram się wymyślić ciąg dalszy obecnie pisanego rozdziału. Często jednak zdarza mi się marzyć o moim idealnym wilkołaku. Albo o lampie dżina, którego uwalniam, a ten... 
Mogłabym tak cały dzień wymieniać moje różne dziwaczne marzenia.

8. Wierzysz w zjawiska paranormalne?
Owszem. W mojej rodzinę parę takich zjawisk już się pojawiło. Toteż traktuje to nieco naturalnie. Chociaż, mimo że chce, nie potrafię we wszystkie zjawiska uwierzyć. Nadal pozostaje człowiekiem i mój mózg zawsze próbuje przekonać mnie, że to co widzę, słyszę bądź czuje to wytwór mojej wyobraźni. Przeważnie (niestety) ma rację.

9. Ulubiony gatunek filmów/książek?
Filmy to głownie komedię bądź te o bohaterach Marvella! :3
Książki zaś to romanse z wątkami kryminalnymi. Fantasy, fantastyka i niekiedy science-fiction. Lubię też książki opowiadające o miłość w czasach średniowiecza. Uwielbiam to! :3

10. Jaką mocą (woda, ogień, powietrze, lód, ciemność) chciałbyś władać?
Już o tym myślałam. Chciałabym władać elektrycznością! :D
Albo cieniami. Cienie są bomba! Byłabym nazywana Shadow Wolf! Cienisty Wilk! I byłabym superbohaterem, który raduje biednego Bucky'ego... znów się rozgadałam xD

11. Kto jest Twoim autorytetem? Dlaczego?
Hmm... To naprawdę ciężkie pytanie. Właściwie to chciałabym być takim człowiekiem, jak mój zmarły pradziadek, który był wraz z moją prababcią mnie niemal wychowali. Był dla mnie bardzo ważną osobą. Jeżeli zaś chodzi o pisanie, to moim autorytetem w tej dziecinie jest Aneta Jadowska. Może niewiele osób ją zna, ale ja szanuje ją z tego powodu, że była w stanie napisać fantastyczną serię o wiedźmie. Niedawno zaś zaczęła pisać o Szamanie. ^w^

No i odpowiedziałam ufff!
Teraz nominację!

NOMINUJE:
Niestety tylko trzy blogi:




MOJE PYTANIA:

  1. Co Twoim zdaniem jest najważniejsze w życiu? Czym się w nim kierujesz?
  2. Masz jakież zwierzę w domu? Jeżeli tak, to jakie? Jeżeli nie, to jakie byś chciała?
  3. Jakim paranormalnym człekiem/stworzeniem chciałabyś zostać? Dlaczego?
  4. W trzech słowach, opisz siebie! :D
  5. Jak znajomi na Ciebie wołają? Jakie masz pseudonimy?
  6. Gdyby w środku nocy, obudził Cię dziwny hałas. Choć wiesz, że jesteś w domu sama, co byś zrobiła? Wyobraź sobie, że postanowiłaś jednak sprawdzić, co to. Wychodzisz z pokoju, a tam stoi na środku przedpokoju, koło lustra duch, który się maluje. Na Twój widok się uśmiecha i mówi "Upss! Pomyliłam mieszkania!" i wychodzi przez ścianę. Jaka byłaby Twoja reakcja?
  7. Cofnijmy się teraz w czasie... Do czasów Twojego dzieciństwa. Napisz o czym pomyślałaś, cofając się wstecz. Dlaczego, akurat to wspomnienie?
  8. Pewnego razu, do twojego domu wpada Twoja najlepsza przyjaciółka. Jest blada jak ściana i z przejęciem mówi, że jej barat (jeżeli Twoja przyjaciółka nie ma brata, to może być to kuzyn) okazał się wilkołakiem i nie wie, co ma teraz zrobić i jak mu pomóc. Co robisz? Jak byś spróbowała jej pomóc?
  9. Gdyby pewnego razu,  pojawił się koło Ciebie mężczyzna w czarnym płaszczu. Wszystko wokół was nagle się zatrzymało i podniósłby on palec do góry mówiąc "Od dzisiaj jesteś aniołem" i zniknął. Następnie cały świat znów rusza swoim tempem. Okazuje się jednak, że naprawdę masz super moc, która może pomagać ludziom, jak i ich ranić. Co Ty być zrobiła?
  10. Jaką super moc chciałabyś mieć?
  11. Jakiego aktora lubisz najbardziej, dlaczego i za co?


To na tyle :3
Jak zwykle wymyśliłam dziwaczne pytania, nie? :D


Wszyscy, którzy to przeczytali, przy okazji, zapraszam na nową podstronę "Gabinet Chejrona". Obecnie ja zajęłam to miejsce i specjalnie dla Was opublikowałam już pierwszą część mojej niespodzianki. 

Mogą tam pojawić się spojlery, ale ciepło zapraszam wszystkich chętnych :)

4 komentarze:

  1. Hejo kochana! :3
    Hehe. Nie dziękuj za nominację. Zasłużyłaś ^-^
    Ooo. Też chciałabym władać ciemnościami. Tak naprawdę to nie wiem, dlaczego xD
    A fantastyka to oczywiście najlepsza! No kto by jej nie lubił? Ja ją kocham! ♥♥♥
    Piąteczka! Też jestem nieśmiała ( nawet przy osobach z rodziny... Dziwne, no nie? xD ). A z tą dziwną wyobraźnią... Ja to mam dziwne i baaardzo głupie sny ( wstyd się przyznawać, ale już powiem, żeby kiedyś mi się śniło, że chciały zjeść mnie giganty marchewki ( naprawdę to powiedziałam??? ). Ze mną naprawdę jest coś nie tak... ) :D
    Pozdrawiam cieplutko i ślę buziaki! Czekam na nn! :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko i tak dziękuje ^w^
      Bo ciemność jest super, byś mogła Tworzyć cienie i je ożywiać... tak ja to widzę :3
      Wcale, a wcale! Sama też jestem nieśmiała, a nieraz zdarzy mi się jąkać ze stresu w rozmowie z kimś z rodziny.
      Serio? Miała super sen! Moje zawsze są długie i o czymś opowiadają... to tak, jakby "mini-opowiadania", choć niekiedy bywa groźnie. Wtedy, gdy strzelałam do ludzi z palców, a dokładniej do tajniaków, bo chcieli mnie zamknąć do więzienia za otworzenie jakiejś bramy i uwolnienia duchów i goblinów. Było dziwnie. Pod koniec snu miałam zostać milionerką i wyjść za wilkołaka...
      Ze mną zdecydowanie jest gorzej xD
      Nowy rozdział już się pojawił!
      Bussis! :3

      Usuń
  2. Wooooooo Mika! Gratulacje! Ile Ty już razy zostalas nominowana, co? Masz prawdziwy talent i cudownie, że inni potrafią to dostrzec!
    Pozdrawiam, puck

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje puck! Jesteś jak zwykle kochana ^w^
      To tylko piąty raz, Ty też miałabyś więcej nominacji na blogu, gdybyś zaczęła na nie odpowiadać (wiem, bo sama Cię nominowałam :P).
      Bussis! :3

      Usuń