KRÓTKIE INFORMACJE:
--> UWAGA! Aby nie pogubić się "kto kim jest?" dodałam specjalną podstronę dla osób nie czytających "Percy Jacksona i Bogów Olimpijskich" - na TEJ podstronie będę powoli dodawała postacie z książek R. Riordana.
--> Rozdział 2: 10% (pisany)
--> W "Dziale Ocen i Recenzji" z "Katalogu Euforii" pojawiła się ocena mojego bloga!
--> W "Recenzowisko" pojawiła się ocena mojego bloga!
To na tyle, oczywiście dziękuje wszystkim za komentarze, które jak doskonale pewnie wiecie (sami piszecie blogi, na które wpadam z przyjemnością) naprawdę motywują!

Zaktualizowane dnia: 27.09

środa, 31 grudnia 2014

Liebster Avard 01-02



Jestem naprawdę wdzięczna za (aż dwie) nominację ^^




Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.




Moje odpowiedzi na pytania :


1.Czy chciałabyś wydać książkę?

Bardzo, ale wiem, że musze jeszcze nieco się podszkolić w pisaniu, zanim zacznę próbować :3



2.Kim chcesz zostać w przyszłości?

Na tę chwilę chciałabym być mechanikiem ^^



3.Czego się boisz i dlaczego?

Slenderman – jego właśnie się boję najbardziej! Ponieważ jest mieszaniną tego, czego się najbardziej boję – bólu, ciemności i lasu.

Ach i boje się również motyli, wind, pająków i węży :D



4.Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?

Nie mam określonego typu, a słucham tego, co mi się spodoba.



5.Co zainspirowało Cię do pisania bloga?

Od dłuższego czasu chciałam jakiegoś założyć, ale zainspirowała mnie powieść R. Riordana :3

Wahałam się jeszcze między blogiem o Pamiętnikach Wampirów, a Supernatural, ale to wujek Rick wygrał, gdyż czułam lekką frustrację, że jego główni bohaterowie zawsze są dziećmi Wielkiej Trójki, albo ratują świat -_- Na dodatek nie mogłam znaleźć naprawdę dobrego bloga o herosach… to chyba wszystko :3



6.Co lubisz robić w wolnym czasie?

Przeważnie czytam książki :D Czasami również napisze się jakiś wierszyk, bądź zajmę się malowaniem, a niekiedy ze słomianymi chęciami mam zamiar zabrać się za porządną naukę grania na swojej gitarze, ale to ostatnie nadal jest w planach!



7.Gdzie marzysz wyjechać na wakacje?

To Szkoci! Boże… albo Irlandia! To są kraje! Niestety to tylko moje marzenia T-T


8.Co to według Ciebie miłość?

Filozoficzne pytanie :3

Według mnie jest to wiele zmieszanych ze sobą uczuć: namiętność, zaufanie, przyjaźń, uczciwość, wierność itp. No i przede wszystkim wierzę, że ta prawdziwa miłość jest, dlatego, że nasza dusza jest rozdzielona na dwa fragmenty. Każda dusza ma swoją drugą połówkę i gdy na nią wpadniemy – to jest właśnie ta przeznaczona nam druga połówka, prawdziwa miłość… nie umiem tego lepiej opisać, przepraszam.



9.Jaki jest Twój wymarzony chłopak?

W tej chwili ma na imię Alexander, jest w połowie grekiem w połowie Szkotem i pochodzi z rasy Sidhe z Ciemnego Dworu. Jest kilkuwiecznym księciem, w połowie smok w połowie prawdziwy wróż. Ma z jakieś dwa metry wysokości, jasne blond włosy, złotawą cerę i przepiękne błękitne oczy…

Bardzo umięśniony i zakochany we mnie do szaleństwa >3<

Powstał jakieś dwa miesiące temu w mojej wyobraźni… wiem, jestem dziwna >.<



10.Wolisz pojechać w góry, czy nad morze?

W góry!



11.Wolisz chodzić w spódnicy, czy w spodniach?

Zdecydowanie wolę spodnie :3 Chociaż czasem spódniczkę, czy sukienkę założę ^^






Moje odpowiedzi na pytania :


1. Jak uwielbiasz spędzać wolny czas?

Przeważnie siedzę przed komputerem, bądź czytam książki :3 Znajdzie się jeszcze kilka ciekawych rzeczy, które chciałabym zrobić, a które rzadko robię ^^



2. Jak długo zajmujesz się pisaniem?

To ciekawe pytanie… pierwszego bloga miałam w wieku czternastu lat, później była pewna przerwa i w wieku szesnastu lat znów zaczęłam pisać… miałam kilka blogów, które porzucałam z powodu braku czytelników… hmm… tak poważnie to jednak pisaniem zajęłam się w wieku siedemnastu lat, ale wtedy chciałam skupić się na dokształcaniu i dopiero później stworzyłam kolejnego bloga, którego nie mam zamiaru porzucać :D Na swoim Dysku D mam mnóstwo niedokończonych opowiadań, na których ćwiczyłam pisanie, no i przeczytałam sporo książek dla pozyskania lepszej wiedzy, liczy się?



3. Jaki jest twój wymarzony prezent gwiazdkowy?

Właściwie ten dany prosto z serca, ja sama nie przepadam za prezentami, a właściwie, dlatego, że moi rodzice nigdy nie brali poważnie faktu, kiedy powinno się otwierać prezenty i choć raz chciałabym spędzić takie normalne święta z całą rodziną jak w serialach… to byłby chyba najlepszy prezent ^^

No i możliwość napisania książki!



4. W jaką podróż byś się udała?

Najchętniej taką z jednym biletem do Szkocji :D


5. Co najbardziej cenisz w ludziach?

Szczerość i poczucie humoru ^^



6. Kto mógłby zagrać cię w filmie na temat twojego życia?

Hmm… Naprawdę nie wiem >.< Przykro mi, ale nie mam zielonego pojęcia, kto nadawałby się najbardziej, bo najwięcej chyba przeżyłam w dzieciństwie… a był tam okres, który nie wspominam zbyt radośnie.



7. Jaki tytuł nosi twoja ulubiona książka?

„Bestia zachowuje się źle” – jest wspomniana w moim opowiadaniu. Nie mniej mam kilka ulubionych serii, a jedną z nich jest „Dora Wilk”, którą obecnie czytam i jest w wykonaniu Polskiej autorki!



8. Jakie jest twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?

Z dzieciństwa… ulubione?

Kurczę rzadko, kiedy wracam wspomnieniami do tamtego okresu… podstawówka się liczy?

Właściwie to nigdy nie radze pomagać chłopakom, bo gdy raz jednemu pomogłam przez całą podstawówkę na imprezach z kolegami się mnie czepiali >.<  Moje ulubione wspomnienie to czas, kiedy spędzałam czas z moją prababką i pradziadkiem, którzy niestety już umarli T-T



9. Na ile punktów oceniasz swoje opowiadanie (skala 1-10)?

6-7 jakoś tak, nie jest rewelacyjne, ale najgorsze raczej też nie (mam porównaniu z moimi wcześniejszymi twórczościami). Niestety również wiele pracy mi jeszcze zostało :3



10. Czy rok 2014 był według ciebie udany?

Był monotonny, frustrujący i byłam w kiepskim związku… był taki sobie.



11. Jakie masz plany na przyszłość związane z blogiem?

Mam zamiar skończyć to opowiadanie, a później zastanawiam się nad kontynuacją z perspektywy nowych bohaterów :3 Również zastanawiam się nad napisaniem nowego Fan Fictiona bądź w końcu zdobycie się na odwagę i zaczęcie pisania i publikacji własnej twórczości.



Będąc całkowicie szczera, jestem zbyt leniwa, więc uznałam, że najlepiej będzie odpowiedzieć od razu na dwie nominację i wybrać tylko jedenaście blogów – mam nadzieje, że moje lenistwo mi wybaczycie >.<

Nominuję, co następuje: 
  1. Bałagan Uczuć 
  2. Don't be boring 
  3. Cień Wiatru  
  4. Nim Ci zaufam  
  5. Elizabeth Watters 
  6. Nowa w Hogwarcie 
  7. Risk It All - Opowiadanie o The Vamps 
  8. Tomorrow is beautiful dream  
  9. Zesłany   
  10. Zwiadowcy-zupełnie inna historia... 
  11. † Lucyfer †

Pytania dla was: 
  1. Jaka była ostatnia książka, którą przeczytałaś/eś?
  2. Gdyby szalony naukowiec zaatakował cię ze strzykawką, która zmieniłaby Twoje DNA i okazało się, że możesz zmienić się w jakieś zwierzę... jakie by to było? No i co byś zrobiłbyś/zrobiła temu wariatowi?
  3. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
  4. Załóżmy czysto hipotetycznie, że masz chłopaka/dziewczyne, którego kochasz i nagle Twoja przyjaciółka/przyjaciel (ta/ten najlepsza/y) stwierdza, że ma dowód jego/jej zdrady, ale jej/jego telefon na którym miała zdjęcie z pewną kobietą/mężczyzną został zepsuty, czy uwierzyłabyś/uwierzyłbyś jej? Co byś zrobiła/zrobił?
  5.  Jak wygląda dom Twoich marzeń?
  6. Gdybyś odnalazł/a butelka z Dżinem, jakie byłyby Twoje trzy życzenia i dlaczego akurat takie?
  7. Jakie są Twoje cechy? Co byś w nich zmieniła, na jakie i dlaczego?
  8. Załóżmy, że pewnej nocy księżyc uznał, że czas pobawić się w magią... Bach! Nagle nie żyjesz i masz do wyboru kim chcesz być - ale możesz wybrać jedynie jakieś stworzenia paranormalne w które wierzą małe dzieci, jakie by to było? Czy jednak wolałabyś/wolałbyś umrzeć niż bawić się w takie gierki?
  9. Wymień siedem swoich największych marzeń ^^
  10. Gdybyś miał/a być jedną z postaci w swoim opowiadaniu, jak potoczyłyby się Twoje własne losy? 
  11. Czy mogłabyś/mógłbyś napisać jedną krótką i zabawną historię z Twojego życia, która była trochę kompromitująca, ale i zabawna? Jeżeli tak, to proszę napisz! Jeżeli nie, to idź się uduś śniegiem! :3
 Mam nadzieje, że pytania się podobają :D Ciężko nad nimi pracowałam i mam nadzieje, że nikogo nimi nie wkurzyłam ^^
Przy okazji: 
 SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!




21 komentarzy:

  1. Naprawdę za nominację nie dziękuj, bo zasłużyłaś na nią. Piszesz wspaniałego bloga! xD Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie, naprawdę, aż mi się serduszko ścisnęło ze wzruszenia ^w^
      Wzajemnie życzę Szczęśliwego Nowego roku ^^

      Usuń
  2. Hej, tu Minoo.
    Wcześniej napisałam komentarz, ale oczywiście nie raczył się wyświetlić >.<
    Gratuluję nominacji i hej, jestem twoją nową czytelniczką.
    Spodziewaj się wkrótce wpisu pod każdym z rozdziałów :)
    Minoo,
    healer-of-century.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuje ślicznie :3 Miło słychać, że pojawiła się nowa czytelniczka!
      Dziękuje i pozdrawiam ^^

      Usuń
  3. Gratulację i dziękuję, że i mnie nominowałaś :)
    Do Irlandii chętnie zabiorę się z Tobą. A swoje opowiadanie tak nisko oceniasz?! ;-;
    Szczęśliwego ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem krytyczną osobą wobec siebie, bo wiem, jakie mam wady, a do idealizmu mi jeszcze daleko. Bardzo dziękuje za komentarz, a nominowałam Cię, bo jeszcze nikt tego nie zrobił :D
      Pozdrawiam^^

      Usuń
  4. Dziekuję za nominację! Jestem mile zaskoczona, nie spodziewałam się! Nadal boisz sie motyli? Myslałam, że Ci przeszło!
    Pozdrawiam, nieźle rozbawiona puck

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyli nigdy nie przestanę się bać, one są straszne!
      Za nominację nie musisz dziękować ^^ A to ja dziękuje za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  5. Oj, dziękuję za nominację! Teraz jestem zmuszona zorientować się o co chodzi z tym liebster avard. Zamierzałam już to zrobić jakiś czas temu, a teraz mam motywację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo ^^ Dość szybko się raczej zorientujesz, ale jak coś to pytaj, z chęcią pomogę! Dziękuje za komentarz i pozdrawiam ^^

      Usuń
  6. Odpowiedziałam na twoją wspaniałą nominację, kochana. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za nominację :* Odpowiedzi są już u mnie jeśli chciałabyś zerknąć ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem wdzięczna za nominację jak Bóg tylko jeden wie, ale naprawdę nie chcę sobie, że tak się brzydko wyrażę, zaśmiecać tym bloga. Chcę pisać na nim tylko i wyłącznie swoje opowiadanie, a nie mówić o sobie, udostępniać Liebster Award. Mimo to, z chęcią odpowiem na pytania :)

    1. Aktualnie czytam "Papierowe Miasta" Johna Greena, a wcześniej (niestety) musiałam przeczytać swoją jakże CIEKAWĄ lekturę "Zemsta"
    2. Oh, na pewno panda. Kocham pandy xd Zabiłabym go swoją masą...
    3. Lato :) Ponieważ nienawidzę śniegu, deszczu i wiatru, a w lato rzadko atakują nas te okropne czynniki natury :p
    4. Ciężko byłoby mi jej uwierzyć, ale myślę, że nie posądziłabym przyjaciółki o kłamstwo. Najpierw chciałabym zobaczyć dowody na zdradę, a potem poważnie porozmawiać sobie z tym zdradzieckim frajerem...
    5. Cztery pokoje + salon, wystrzelona w kosmos łazienka i kuchnia, duży ogród z basenem :D To musi być dom, nie blok! Mam dość tych beznadziejnych bloczysk. Choć nie okłamujmy się - nigdy takiego domu nie będę miała ;d Marzenia.
    6. Może to płytkie, ale chciałabym bym szczuplejsza i ładniejsza :p, mieć większego farta i móc wymienić kilka osób w moim życiu na "lepsze modele".
    7. Chciałabym być odważniejsza, bardziej pewna siebie. Dobrze czuję się tylko wśród najbliższych, nie potrafię nawiązywać nowych znajomości :/ Taka ze mnie szara myszka. Lubię w sobie to, że jestem cierpliwa, ale nienawidzę mojego braku determinacji i tego, że za szybko się poddaję.
    8. Żartujesz? Chciałabym być wampirem! :D Nie no, to lekka przesada. Żyć wiecznie? Ja po 15 latach mam dość. Zawsze chciałam być taką wróżką jak te z Winx lub wiedźmą z Witch i posiadać te wszystkie sz[anerskie moce xd
    9. Ło Boziu, aż 7?
    - chciałabym w przyszłości być pisarską, tak, żeby w każdym kraju moje imię i nazwisko było ludziom znane,
    - mieć psa,
    - podróżować po świecie,
    - ułożyć sobie jakoś życie ( na pewno chcę mieć synka z dużymi oczami i uroczymi loczkami xd ),
    - poznać swoich idoli: Brada Simpsona, Birdy, Eda Sheerana i Alexa Turnera,
    - poznać również swoich ulubionych pisarzy, m.in Stephena Kinga
    - grać najlepiej jak tylko się da na gitarze i ładnie śpiewać
    10. Trudne pytanie, moi bohaterzy przeważnie posiadają choć jedna moja cechę :p, ale myślę, ze nie chciałabym być żadnym z nich. Jeśli już, to mogłabym zamienić się życiem z Isabelle lub Chloe. Obie są takie żywiołowe, pewne siebie. Znalazłabym sobie miłość życia i żyłą długo i szczęśliwie, ale na swój własnym oryginalny sposób, a nie taki szary happy end.
    11. Raz ukradłam koledze piankę do golenia i wsmarowałam mu ją we włosy. Potem gonił mnie, żeby mi oddać i tak szalałam, że uderzyłam twarzą o próg drzwi i miałam potem spuchniętą i zsiniałą wargę xd To było na obozie. Albo szłam z chłopakiem i przyjacielem i uderzyłam się o znak drogowy... ogólnie ze mnie jest taka kaleka, łamaga i pechowiec :D

    Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że cię nie zanudziłam i że masz mnie jeszcze za normalnego człeka ;* xx
    love-ya-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię i mimo wszystko dziękuje, że odpowiedziałaś na nominację.
      Ha! Kto w dzieciństwie nie chciał być taką wróżką? :D
      Jeszcze jako tako ujdziesz. jako normalny człek xD
      Nie tylko Ty jesteś łamagą, ja raz poślizgnęłam się na siuśkach mojego psa >.< Nie wspomnę o relacji moich rodziców, która była tak mało uczuciowa... bo ważniejsze są dla nich szafki i płytki w kuchni niż ja T-T
      Również pozdrawiam i dziękuje, że jednak odpowiedziałaś :D

      Usuń
  9. Nie pamiętam czy już ci dziękowałam za nominację czy nie, więc dla pewności podziękuję - DZIĘKUJĘ !!!
    Dziś postaram się przysiąść do tego, pytania, które zadałaś są świetne, szczególnie te zaczynające się od "Załóżmy..." już się nie mogę doczekać kiedy na nie odpowiem, ale póki co muszę nadrobić zaległości na obserwowanych blogach.

    ps na serio chcesz byc mechanikiem??? :)
    http://nim-ci-zaufam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłam Twój komentarz - wybacz!
      Już przeczytałam Twoje odpowiedzi :3 Nie masz mi za co dziękować!
      PS. Serio, serio! Choć to prawdopodobnie pozostanie tylko moim marzeniem sennym...
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  10. Definicja miłości, piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem szczerze zaskoczona, że to czytałaś...
      Dziękuje za Twe słowa :)
      Bussis!

      Usuń
    2. Lecę po kolei! :* Czasami są takie blogi (jak Twój) w których nawet czytanie LA jest fajne. ;)

      Usuń